Ποιό είναι το ΔΥΑΜΕΑ

Η Χρυσούλα (Σύλβια) Αντώναρου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα στις 28/02/1973. Σε νεαρή ηλικία ασχολήθηκε με τον χώρο της μόδας και τον υπηρέτησε σχεδόν 20 χρόνια μέχρι  το 2000 οπότε και αποσύρεται λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει. 

Παλεύοντας για αρκετούς μήνες και βλέποντας διάφορες αλλαγές στο σώμα της, παραμένει στο κρεβάτι με πάρεση (μερική αναπηρία δεξιάς πλευράς) αντιμετωπίζοντας καθημερινά την επιδείνωση που δεχόταν.

Αφού ξεπερνά το πρόβλημα υγείας και στέκεται στα πόδια της αποφασίζει να ιδρύσει ένα σωματείο εθελοντισμού και πράξης και το 2017... γεννιέται το ΔΥΑΜΕΑ.

Σκοπός

Σύμφωνα τόσο με το καταστατικό αλλά κυρίως μέσα από το αποτέλεσμα των πράξεων Σκοπός του σωματείου είναι η προσφορά και όχι η εισπραξιμότητα...για εμάς η αναπηρία είναι ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, γιατί βλέπουμε με τα μάτια της ψυχής.

Το μότο μας: ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Στόχος

Η παροχή βοήθειας και προσφοράς στον συνάνθρωπο, χωρίς διακρίσεις φύλλου, αναπηρίας, καταγώγης, θρησκευτικών αντιλήψεων.

Ουσιαστικός και απώτερος στόχος και σκοπός ανεξαρτήτως δράσης και χρόνου ήταν, είναι και θα είναι η εξάλειψη της διαφορετικότητας.

Όραμα
  • Η απόκτηση ενός χώρου για υλοποίηση δράσεων απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία
  • Η ύπαρξη συνεχούς φροντίδας και παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, ένδυσης και υπόδησης σε Άτομα με Αναπηρία αλλά και ευπαθείς ομάδες εν γένει
  • Η απόκτηση μεταφορικού μέσου κατάλληλο για την μεταφορά όλων ανεξαιρέτως των Ατόμων με Αναπηρία – καθώς ΟΛΟΙ πρέπει να μπορούν να είναι ΠΑΝΤΟΥ χωρίς αστερίσκους και χωρίς παραπομπές
Προκλήσεις
  • Η ύπαρξη εθελοντών
  • Η ανεύρεση υποστηρικτών πάσης φύσεως
  • Η μη ύπαρξη κατάλληλων χώρων για την διενέργεια εκδηλώσεων Ατόμων με Αναπηρία
  • Η μη ύπαρξη προσβασινότητας και ο αποκλεισμός Ατόμων με Αναπηρία από Δράσεις / Εκδηλώσεις / Απλή Καθημερινότητα
  • Η συμμετοχή και παροχή εθελοντών για την μετακίνηση Ατόμων με Αναπηρία